miercuri, 12 decembrie 2012

Zioa aleger’lor p’rlamentare 1





Dumineca, 9 decembrie dimineata, urmaream mersu’ aleger’lor din confortabilu’ Bunker de subt Patul Patriotic cu Stema si Drapeluri de la Cotroceni…[ care l-am construit io in ianuar’e, cand a’ ‘esit v’ermii si ciumpalacii din mahalale sa demonstreze impotriva lu’ IO…]

In Bunker ie instalate terminale de la centralele de supraveghere si ascultare telefoane de la SRI, SIE, SPP, 2 s’un sfert, ANI, DNA, Parchet, institut’ile Statulu’ mieu de Drept!!! Avea’ terminale si CSM, CCR si ICCJ…da’ mai mici, astiea se shpioneaza mai mult intre iei…adeca ai Miei ii shpioneaza pe ai Lor…Toate terminalele ie centr’lizate pe un ecran urieas…

Centralele duduia!...Luminitele clipea, ecranele afisa, cameristele servea cafea, operatorii le bea si pe cameriste le pipaia…A vazut Nutzyii si voiea si ea sa le toarne cafea, da’ ie-am spus sa stea dreakului linistita…

Operatorii erea ba’eti tot unu’ si unu’, aratosi, musculosi, tunsi scurt…Daca n-am lasat-o pe Nutzyii sa-i serveasca cu cafea, s-a’ dus sa le toarne Plesu si cu Unguent…da’ operatorii n-a’ vrut sa-i pipaie…



Atmosfera ierea retinuta, da’ optimista…

Erea multa lume…Sefii servicielor secrete directe, Maior, Melescanu, Pahontu, facand pereche cu adjunctii, Coldea, Predoiu, Burianu, toti cu ochelari negri si casti mici in urechi…se uita’ urat unu’ la altu’, da’ miia imi jambeau si tot imi facea’ semnu’ cu des’tu’ mare’n sus, ca, adeca, vom castiga…

……………………………..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu