luni, 10 decembrie 2012

Vorbeste, memorie 6…Basescu: Aseara am fost cu nevasta-mea, Udrea o fi fost la un consilier…




12 august 2011



"Elena Udrea a fost suprinsa de catre jurnalisti mergand la Palatul Cotroceni in aceasta saptamana (miercuri noaptea), insa presedintele Traian Basescu a negat ca el ar fi fost cel vizitat.
Traian Basescu a fost intrebat, vineri dimineata, in timpul unei vizite la Santierul Naval Mangalia, daca si-a petrecut seara de joi cu Elena Udrea, insa a negat informatia, mentionand: "Aseara eu am fost cu nevasta-mea. Daca s-a dus, s-a dus la un consilier. Eu am dormit la Neptun", a declarat presedintele.

Ministrul Dezvoltarii Regionale, Elena Udrea, a explicat vizita sa la Palatul Cotroceni, spunand ca aceasta a avut loc miercuri si ca a fost parte a unor intalniri ale membrilor Guvernului cu presedintele.
"Faceti o confuzie. Nu este aseara (joi seara - n.red.), este miercuri seara. Intalnirea a avut loc miercuri seara, la Palatul Cotroceni. Eu am prezentat raportul de control al ministerului pe Axa 2 a Programului Operational Regional, cu toate corectiile, si scrisoarea pe care urmeaza sa o trimitem comisarului Hahn  si Comisiei Europene.
Am vazut ca este o intreaga dezbatere pe aceasta tema. Este un lucru obisnuit, care se intampla. A fost o intalnire care a inceput la ora noua (21.00 - n.red.), iar cand am plecat a sosit ministrul Muncii. Iar inaintea mea a fost ministrul Finantelor", a afirmat Elena Udrea, potrivit Mediafax."


Liniste, ba, ce dreaku!

Aseara am cam ezagerat cu bautura…am amestecat Chivas cu palinca de la Lotzi Tokes, cu niste votca kaghebista autent'ca de la Volodea Tismaneanu, cu niste…multe altele…
Si can’ m’am trezit, nu mai aveam memorie!...Aveam o amnezie totala!...
Nici nu stiam cine sunt io, ba! IO!
Am cautat rapid boletinu’…nu l-am gasit, da’ am gasit un carnet rosu, mai vechi, cu copertile roase…il deschid…scriea pe el: “Tov.Basescu Traian, ofiter III de marina, membru PCR, este autorizat sa colaboreze cu Securitatea Statului si sa primeasca indemnizatii si prime pentru colaborari" si erea o fotografie acolo… m-am uitat in oglinda si m-am recunoscut, io eream, ba!
Car’vaz’zica io sunt Basescu! Traian! Turnator la securitatea Constanta!
Ce-oi mai fi facut intre timp, ca carnetul erea mai vechi?…
Caut neste ziare, erea mai multe…

Uite, ziarele…cine e pe prima pagina? I

IO, ba! Titlu mare “Basescu zice ca ie prea multi bugetari in Romaniea, ba!".
Ba, are dreptate Basescu asta, imi zic…Da’stai, ca Basescu sunt IO, ba! Cand am zis io asta? Tot nu me-a revenit memoriea…
Hai sa fac neste comemorari…adeca rememorari…adeca, sa-mi aduc aminte lucrurile ‘mportante, ba!
Cine ie familiea mea, ba? Parca am o fata, una EBA?... Da, am!

Si unde ierea ea?... La Bruzel, ba! Ce face la Bruzel?...

A, mi-aduc aminte, ie ambasadoare cu etnobotanicele!...Bravo, incep sa-mi aduc aminte…
Da’parca mai am o fata, una grasa ca o morsa…Cum o cheama, cum o cheama?...Aaa…Ioana, ba! E notareasa sau secretara, ceva, si castiga doua meleoane de ieuro pe an!...Ca si-a luat vo doo vile de 1 meleon de ieuro fiecare…
Da’nevasta-mea, cine o fi nevasta-mea?...Nu-mi aduceam de loc aminte…cand se misca cearceaful de pe pat si apare o tipa blonda, cu peptu generos, ba chiar foarte generos!...si zice:
-Iubi!...
-Ba, tu trebe sa fii nevasta-mea!...Cum te cheama?
-Nutzy, iubi, ce, nu ma mai stii?
…..
Deci aseara ieream cu nevasta-mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu