marți, 4 decembrie 2012

Istoricul Flatulescului - Originea dinosauriana-scatofaga



NASA ar putea confirma in orele urmatoare (30 nov.2011) descoperirea vietii pe unul din satelitii planetei Saturn, potrivit unor surse din presa stiintifica si blogosfera.

Liniste, ba, ce dreaku! Habar n-are NASA!
Neamu’ meu, al Basestilor, s-a dezvoltat dintr-o flatula spatiala!
Pe Titan a fost odata o civilizatie foarte inapoiata a javrelor dinozauriene. Major’tatea era’ ‘erbivore, da’ prese’ntele era din neam de scatofagi si coprofagi!
Si pe Titan s-a adunat prea mult balegar ecologic si a explodat atmosfera plina de metan!

Si asa s-a format o cometa, numita PDL1951 in cinstea anului cand coada cometei, plina de flatule putride, a intersectat orbita Pamantului!
Iar la 4 noiembrie 1951 m-am nascut IO, cu sarcina precisa sa distrug o tara balcanica…Cum se cheama tara aia???
A…ROMANIA!
La multi ani, Romania!
Hah, hah, hah!…am sa-ti rontai ciozvartele care vor ramane din tine, Romania, undeva, intr-o insula tropicala…  

Un comentariu:

  1. Si totusi...pareti a va fi nascut f.f. recent...deci am inteles ca s-a distrus dosarul cu flota, cu trecutul ala ...rusinos, cu violul, mai stiu eu cu ce o mai fi fost...

    RăspundețiȘtergere