sâmbătă, 8 decembrie 2012

Vorbeste, memorie 3...Liniste, ba, ce dreaku!...Roman’lor!...Drajii miei!...



Liniste, ba, ce dreaku!...Roman’lor!...Drajii miei!...
25 ianuarie (ziare.com)


Afara ninge si ie viscol…v-am dat capu’lu Baconski, l-am re’ncadrat pe arabu’, am retras Legea Sanatatii Fiscalizate, am tacut din gura 12 zile, l-am facut ministru neconstitutional pe Cristiean Dieaconescu, sluga mea, am ordonat Curtii Prostitutionale sa respinga aleger’le comasate…si…

VOI TOT DEMONSTRATI !
Cu aceleasi lozince ! Jos IO! Jos Piticu! Jos Udrina!
Ba, nu  va ie rusine, poporime?....

Ba, poporu’roman’lor si bizon’lor!
Io va iubesc, ba!
Io iubesc Romaniea!
Romanieeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaa!
Tarisoara meeeeeeeeeeeeaaaaaaaaa!
Tra-la-la-la-la-la-la!

Ba bizon’lor! Io nu vreau sa scap in  mod violent de voi, ba!
Astept sa va eliminati singuri din sistem!

Ca de-as vrea sa scap, serviciele si jandarii are cumparate jde mileoane de gloante de razboi! Si le pot da ordin: “Stejar, estrema urgentissima graba!” Si baetii trage!...ca asa i-am invatat la Baneasa si Institutul National de Informatii!...

Iear la banii care-am strans io in conturi, poci usor sa-mi cumpar un popor nou, ba! Si o insula, unde-am sa fiu dictator jucator!

(Iar pe voi sa va las morti de foame si de frig! In tara asta care-am ajuns s-o detest!
Romaniea! De ce n-ai un singur cap la popolatie?
Ca sa-l palmuiesc dupa pofta mea!
Chiar sa pun serviciele mele dragi sa-l decapiteze! V-am redus numaru’, v-am infometat, v-am trimes afara din tara!
Da’ uite ca numa’ manelistii din dieaspora si serviciile ma mai subtine!
De ce nu decedati odata, roman’lor din tara? Sa aduc capsunarii si smenarii din dieaspora si sa incepem chefu’!)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu