vineri, 7 decembrie 2012

Penultimu' discurs a' lu' IO, ba!



Doam’lor si dom’lor,
Stimati toa’rasi,
Mult stimata si iubita conducatoare suprema a noast’, Hilleryii !
Draga Nutzyii,

Avand in vedere ob’ectivele ce le-am trasat pentru aceasta campanie, vreau sa protestez impotriva Constitutzyii, care recurge la inselatorii si la mijloace murdare! Doar mai toti bizonii care m-a votat prese’nte a dooa oara a votat ca e mai bun unicameralu’ si ca apa f’erbe la 90 grade!

Care e maine zioa ei, da’ am amanat-o pentru luni ! Am IO o intalnire luni cu Constitutzyiea si am de gand sa-i arat ca nu am glicozuria mica ! Cu perversiuni !
Fac un ultim apel la guvern sa publice cifra oficeala a elector’lor romani! Care-am stabilit-o IO si cu domnu’ Rus! Al’fel nu are cum sa urle pr’etenii mei popolari ca nu e cvorum la viitoru’ ref’rendum de demitere!
- Apropo, iubita si stimata academiciana Hilleryii a spus la OSCE ca 7 meleoane si juma’ de votanti fraudulosi mi-ea incalcat in vara dreptur’le Omulu’ !!! Dreptur’le lu’ IO, ba ! Nu s-a mai auzit asta in lume ! 7.5 meleoane de voturi false, ba ! De aia e Rom’nia puternic discred’tata !
Cum trebe sa fie profilu’ lu’ primu’ ministru ?
Trebuie sa suga convins ceorapii la pop’larii-iuropeni si hambasadorului amerloc, sa aibe relatii intime cu Constitutzyiea si cu regulile statului de dreptzi, sa fie loial intereselor pr’etenilor lui, Frank Timis, Mark Rich, Soros, Miasnitki si ceila’nti, sa-si fi spalat "umbrele" din CV, pentru a nu putea fi santajat si care sa santajeze el pe toata lumea !
Ba popor, dupe o profunda gandire, am gasit cel mai potrivit candidat pentru postu’ de premier ! Si anume: 
TRAIAAAAAAN BASESCU !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu