sâmbătă, 8 decembrie 2012

Vorbeste, memorie 2... Liniste, ba, ce dreaku! Cine e pol’ticenii?





30 ianuarie 2012 (ziare.com)


Ba, roman’lor! Io nu v-am mintit niceodata! Ascultati la mandea, ba, ca io zic NUMA’ adevaru’!
Adevaru’ie ca o specie noo de oameni  v-a adus in prapastia asta! Cine e astia? E pol’ticenii! Cand a aparut pol’ticenii? In 2007, ba! Atunci erea 322, da’ s-a’nmultit rapid!
Cine e pol’ticeni? Pai, pol’ticeni e toti care ie contra mea si vrea rau’la poporu’roman’lor! Ca face parte din partide sau ba! Pol’ticeni e Ponta, Antonescu, toti de la USL, si aia 5 meleoane de romani care a votat contra lui io in 2009! Care acu ie 90% din bizonii votanti! M-am ingrozit can’am vaz’t ca 90% din popolatie e contra roman’lor!
Se pune intrebarea, PDL are si el pol’ticeni? Da, are! Cu mici esceptii! De ezemplu, Nutzy, EBA, Boc, Robertina, Ridzi, Sorina Placinta, Bercea Mondial nu ie pol’ticeni! Ei vrea binele la romani!
Am descoperit ca PDL are pol’ticeni saptamana trecuta, cand a trebuit sa dau vina pe cineva!
Unii zice ca si IO as fi pol’ticean! Minciuna mai mare n-am auzit ! 
Io nu’s pol’ticean, ba! Io sunt Comandant de nava si toti trebe sa ezecute ordinele mele!

Vira babord! Uite stancile! Cu toate motoarele inainte, spre stanci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu