marți, 4 decembrie 2012

Istoria recenta-Ianuarie 2012



Liniste, ba, ce dreaku!

Ca nu pot dormi!..............
Zzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
Zzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
Zzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
…pleosc, pleosc, plici, plici…aaaaaaaaaaa...
Iar m-a' trezit zgomotele de afara! Nu ie de afara, ie de la TV!...Care TV?...IO  ma uit numa' la Antena 3!...
Care ie singura care da manifestati'le din Pieata Huniversitatii!

Ce gust nasol am in gura!
-Nutzyca, toarna-mi repede un viziki! … da’ de ce-ti tremura paharu' in mana? 
Vez’ ca ai varsat din el pe Levantu’ lu’ Cartarascu, editie speciala, cu dedicatie semnata cu buzele lui…s-a dat cu ruj Cartarascu sa semneze Levantu cu propr'ile buze, sa-mi aduca o noua dovada de iubire…si pupa in nestire pagina de garda...dupe aia mi-a pupat manurile si m-a umplut de bale roz!...
-Traienutz, poate ar fi cazu’ sa te trezesti! Demonstreaza astia de o saptamana! Nu e multi, da’face mult zgomot! Iar televiziunile dusmanoase transmite tot!...Ce facem???? Poate ar trebui sa aducem niste garnituri cu mineri…
-Lasa-i sa fiarba in suc propriu! Stai linistita!...are grije serviciile de toate!...doar numa’ anu’ trecut le-am dat cateva milioarde dejdemii de ieuro!...O sa aibe grije jandarmii sa planteze panselute…cu aruncatoarele de grenade…haaaaaaaaaa, haaaaaaa, haaaaaaaa!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu