marți, 11 decembrie 2012

Vorbeste, memorie 7…Libertatea trece prin stomac ?




septembrie 2011

Crin Antonescu: Libertatea trece prin stomac

Liniste, ba, ce dreaku!
‘Abar n’are Crin!... libertatea trece prin creer [na, ca-mi zice Catalin Amtropofagu – bine l-a polecrit Cartarascu!...ca se scrie creier…totuna! Am sa-i spun lui Boc sa dea o OUG N(econstitutionala) pe DOOM…sa fac si Reforma Basista a Limbii, nu numa’ Reforma Basista a Statului…Reformele Mele, ba!]…
Deci, prin creer, ba! Da’ ajunge in stomac! Apoi in matzu’ subtire! Apoi in ala gros…
Apoi, io o iau si va pictez pe toti, basisti si nebasisti! De parca mi-ar pasa de voi, si de unii, si de altii!
Si daca trece prin creerul subtinator’lor mei, IO va zic ca fac ce vreau cu Libertatea!
Ori, cum ar zice frantujii:
Basescite, egalite, fraternite!
Ca am pompat in creerul gol al pedelailor IDEEA gonflabila de Reforma a Statului – nu s-a umplut! Golul era urias! Asa ca mai trebuiea (…iarasi intervine Avramescu, mai lasa-ma, ba, canibalule, du-te la frigider si haleste ceva, sa-ti mai bagi fosfor in creer!)…
Repet, mai trebuiea ceva pentru umplut golul imens!
Liberte, liberte SHERRY!
Clar ! Am sa le torn in craniile goale tuica ardeleneasca portocalie, cea mai proasta, cu arome de cirese…contrafacute, bineinteles…ce stiu tembelii astia de pedelaci…pun botu’ la orice…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu