sâmbătă, 8 decembrie 2012

Vorbeste, memorie!...1 Pretenii mei Soros si Timis









31 ianuarie 2012 

Ba, bizon’lor si bizoan’lor! Voi nu stiti ba, ca am ridicat somaju’in Romania pe cele mai ‘nalte culmi? Avem acu’un meleon de somagisti!
Oficeal, adica aia la care le mai dau o paine pe luna, sunt numa’ vo 400.000! Aia la care nu le mai dau nimic nu ma incurca! Se elimina din sistem usor-usor!
Da’astia, la care le mai da bani institut’ile mele, ma’nerveaza! Ca nu munceste sa produca bani! La munca, ba, somerzilor!

Si a venit pretenii mei intimi la mine in vizita: Soros si Frank Timis!
Care m-a ajutat cu vreo jdemeleoane de ieuro in campaniea mea din 2009!
Si me-a zis cu lacrime in ochi:
-Ba, Traiane, suntem someri, ba! Hai, deschide si tu Rosiea Montana! S-avem si noi din ce sa ducem papica la copii!

Cum puteam io sa refuzez neste preteni?
-Loati, ba, Rosia! Da’cum procedati acolo?
-Pai facem un lac frumos, negru, cu ceanuri, acoperit de ceturi violete…care o sa miroasa cam naspa, si n-o sa mai traiasca nimic in jur pe o raza de 30 de km…cam ca o bomba atomica, dar e mai pasnic!...O mierleste oamenii ca mustele in jur si nu stie de ce!...

-Ba, nu e mai simplu sa aruncati o bomba cu hidrogeniu acolo? Ca as vrea si io sa vad spectacolu’!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu