vineri, 14 decembrie 2012

Zioa aleger’lor p’rlamentare 3





……………………………..




Bunkeru’ Patriotic de subt Patu’ National cu B’ldachin, Stema si Drapeluri de la Cotroceni l’a pro’ectat in ianoarie 2012 Anca Petrescu, arhitecta lu’ Palatu’ Poporulu’…



Ie-am zis: fa! Sa-mi faci cel mai modern Bunker din lume!...Mult mai mare si mai dotat decat ala de la Casa Alba!...Sa aiba vestiare multe si sali de armament, sa-ncapa cateva batalieoane de la SPP, SRI si SIE cu TABuri, cu mitral’ere, cu lansatoare de grenade, cu aruncatoare de flacari, cu tot ce trebe!...Sa aiba legaturi secrete prin tuneluri la metrou, la curticica lu’ Onaca si la casa din Mihaileanu!...

Sa aiba si un lift cu elicopter!...ca la portavioane!...

In sala Centrulu’ de Comanda sa fie o platforma de onoare!...Sa-mi pui pe platforma un fotoliu mare!...Ala va fi Tronu’ Democratic a’ Statulu’ de Drept!...

Iar la subsol sa fie montata o bomba atomica cu temporizor, in caz ca trebue sa plec cu helicoptu, am sa las un morman de cenusa radieoactiva in locu’ Bucurestiulu’…

La treaba, fa!...

…………………….



Inainte de ameaza toti ieream bucurosi, cu retinere…

Vremea rea tinea cu mine, toate sondagiile arata’ ca prezenta scazuta favorizeaza scoru’ PDL…

IO sedeam pe Tronu’ Democratic cu stecla de Chivas langa mine, din ce in ce mai goala…

Ie-am chemat prin megafon pe socieologi’ miei: Lazaroa, Andrei Musetescu de la CSOP (patron acolo ie pr’etenu’ mieu George Constantin Paunescu), Vasile Dancu de la IRES si ie-am intrebat care ie previziun’le.

Toti a’ zis ca USLu’ face maxim 48-49% si ca ARD va loa minim 28%!

Si topaia’ de bucurie si-si freca’ manurile!...



M-am ridicat cu paharu’n mana si am spus:

-Avem vesti bune! Inca 10 cm de ninsoare si castigam! Sampanie pentru toata lumea!

In sala s-a declansat entuziazmu’!...


Liiceeanu dansa cu Pora, 

Daniletz cu Monica Makoveauka, 


 






Kovesi cu Daneel Morar…

Plesu a incercat sa traga la dantz un operator sepepist, dar ala i-a dat peste mana, asa ca s-a multumit sa faca un tango la sentiment cu Unguent…



Volodea Tisminitki s-a lansat intr-un cazacioc kaghebist clasic, pe care l-a invatat de la tac’su…dar a cazut in fund, s-a ingrasat groaznic de la soldele primite de la ICR, IICCMER si 22…nu stiu de ce totz ba’etii miei buni se ingrasa doar de la centura in jos…cum ie Adriean Papahagi sau Cristiean Campeanu…le trebuie doo scaune ca sa stea jos…lu’ Tisminitzki ii trebuie trei…


Babetele de la 22, alde Rodica Palade, Brandusa Armanca si cu Rodica Culcer incerca sa-l ridice la dantz pe Patapiuci…dar marele ‘telectual erea absorbit complet, sedea intr-un colt retras, isi storcea furunculu’ ala mare de pe falca si se uita cu nesat la caseta cu sexu’ oral care ie-am dat-o io in decembr’e 2009, s-o publice in Spaniea…



Zearistii miei infiltrati la Nature, DW, FAZ, El Pais, Le Monde, Figaro i-a’ cerut vo’e lu’ Melescanu sa intre si ei in hora…Da’ Mele i-a trimis la Silviu Predoiu, care ie adevaratu’ sef la SIE…Numa’ A Lu Gica erea pravalit pe tejghea si mormaia, cu nasul in pahar:

-Basescu…a…decis…! Poporu’ e demis!…



Cand, deodata…



…va urma…






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu